вівторок, 6 жовтня 2015 р.

Перший раз ...завжди буває

   Боюсь, хвилюсь, переживаю і думаю чи мені то треба. А оточуючі підштовхують, підштовхують, а деякі і відверто женуть спробувати. Хтось каже  - буде досвід ( поразки, участі, командної роботи, подачі заявки), хтось каже - ти все вмієш , хтось каже - вір в себе.
                                      Я вірю, я знаю, що я універсальний солдат :)
       Чому Аграфка? Подобається і асортимент, і якість і швидкість доставки ОСОБЛИВО... тільки тут я можу ввечері замовити ... і до обіду кур*єр привезе мені мої скарби. А ще ... саме від  Аграфки я отримала перше визнання :)( а також і сертифікат, і приз -папір :))
         Не хочу зупинятись, хочу рости разом з цікавими завданнями від Аграфки!
          Декілька мої робіт ( улюблених не маю, люблю кожну, в кожній бачу себе в певний проміжок часу)








На цьму  ... треба зупинись :)
Дякую за увагу

egachu@gmail.com




     

6 коментарів: