четвер, 1 червня 2017 р.

Лісова німфа

Всім привіт!

Я тут трохи наробила роботи... тепер спішу поділитись з вами!
Мій новий холст з  сестрою в головній ролі, ну не все ж мені інетовських красунь піарити, коли свої тут під боком чекають зіркового часу :)


Робота була створена для блогу Вензелик, використано чимало їхніх чіпів і трафарет.


Використала штампи від Лесі Згарди, деякі просто заембосила, деякі розмалювала.


За основу взяла полотно від Rosa


 Папір і зелень від Фабрики декору.





Ну і додала трохи природного декору у вигляді кори і моху.


Завдання:

inspired leaves and black sign ... and the color pink, burgundy





Додамся в галерею Лесі Згарди


дошка вразила своєю красою, з її допомогою намагалась приглушити агресивність свого холста - ягодами, сухоцвітами у вигляді чіпу, гілочками і мохом (хоча мій не такий благородноголубий, як  у вас :))


вирізалки, чіп, паперові квіти

Дякую, що завітали!

11 коментарів:

  1. Женя,яка краса!А німфа - чарівна!Я пам'ятаю,що в СП Влюбленный февраль брала участь Наталія Чуніс.Це вона на фото?Красуня!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :), дякую Оль, ні то не Наталя... Наталя , то жінка чоловікового брата, а на фото моя рідна сестричка, вона має інше прізвище :)

      Видалити
  2. just say LOVELY for this creation thanks for playing at mmp challenge.

    ВідповістиВидалити
  3. Женя, листики вверху над надписью слева- это вырезалка или штампик? Такой живописный...оч.понравился. Работа волшебная! Я рассматриваю ее уже раз пятый

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. якщо зліва - то штамп гілочки від Лесі Згарди FL 204 http://lesiazgharda.tatet.ua/i3117904-shtamp-gilochka-z-tsvitom-konturna-fl204.html

      Видалити
  4. Женя, потрясающая работа! Можно часами рассматривать! И отдельное спасибо за участие в задании ММП!

    ВідповістиВидалити
  5. Какая любовь к деталям!!! С большим удовольствием рассматривала детальки! Спасибо от блога "Избушка Бабы-Яги"!

    ВідповістиВидалити
  6. Как много деталей и слоёв! Очень красиво! Спасибо за участие в Mixed Media Place!

    ВідповістиВидалити
  7. Stunning project - thank you for joining us at MMP xx

    ВідповістиВидалити
  8. Женя, холст просто шикарный!! Палитра невероятная!! Спасибо от блога "Избушка Бабы Яги"!!

    ВідповістиВидалити