пʼятницю, 28 квітня 2017 р.

Заявочка в ДК Cherrylana Design


 Всім привіт!

Пишу і думаю... чи не повернути назад?!
Хочу  в  ДК Cherrylana Design  . 
  Без штампів я не уявляю скрапу! Може вони і не перша скрипка в моїх роботах, може не кидаються відразу в очі, але вони додають роботі гармонійності, завершеності і повного дзену!
Так, я не касовик, хоча захоплююсь касовими роботами!
Але хіба ж буде бочка меду, бочкою меду... коли там не буде ложки дьогтю?
Я ваш дьоготь! ;). 
Ну візьміть мене   в балерини, ну возьмите...





Коротко про себе:
скрапер я до кінчиків волосся, люблю запах нових штампів і паперу, люблю щось вигадувати, люблю альтер... а ще... я дуже відповідальна і пунктуальна, в мене підвищенне відчуття справедливості!













Чому хочу до вас в ДК?
Бо я люблю штампи, я хочу розвиватись, хочу вчитись! В решті решт хочу вийти із зони комфорту і спробувати той КАС на зуб!

P.S. А як він мені не підкориться... то міксед медія теж дуже потребує ваших штампів!!!

10 коментарів:

  1. А для організаторів блогу хочу підтвердити що ця дівчині направду дуже відповідальна і пунктуальна. Дуже талановита і творча. Потрапивши у вашу команду, вона буде і сама творчо рости і ваш бренд чудово презентуватиме.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Хто ж мене підтримає ще, крім тебе :). Але в такі моменти згадується фраза з мультика мого дитинства... Кто похвалит меня лучше всех, тот получит большую сладкую конфету! ;)

      Видалити
    2. Від цукерки я не відмовлюсь....

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Анічка, дякую! Думаю вона мені знадобиться у будь-якому випадку :)

      Видалити
  3. Женічка, бажаю успіху, роботи крутяцкі!!! Мабуть всі в курсі, що ти самий відповідальний скраптрудоголік!!!!!Тримаю кулачки за тебе і хочу бачити твої натхнення з штампиками))))

    ВідповістиВидалити
  4. Женя, дуже рада бачити твою заявку до нашої ДК ;)

    ВідповістиВидалити