суботу, 25 березня 2017 р.

Солоденьке від мене

Всім привіт!

Сьогодні я хочу пригостити вас солоденьким на честь мого  ДН!
Тому для вас я підготувала те, що сама найчастіше використовую!


Цукерочка проста, але дуже смачна...
 бо в її склад входять тільки корисні продукти :

1. Ножі для створення квітів різних розмірів 
( одна для прикладу на фото, але вірю, що ваші квіти з цього ножика будуть ще кращі :))

2. Ніж -серветочка - 
гарно ріже, не залипає, ідеальний розмір для листівочок і інших робіт

3. Шикарні м'ятні ножнички  з Ікеї
ріжуть чудово і приносять безмежне естетичне задоволення їх власниці.
( На фото - мої . Ваші - запаковані :))

 і трошки правил :)

1) бути моїм ПЧ
2)розповісти про цукерку окремим постом в блозі + банер на боковій панельці
3)записатись в лінки ( вказавши посилання на ваш пост про цукерку)

Також можна зробити репост цього посту  в  контактах ( і додатись в лінки з відповідним постом)

Цукерку розіграю серед жителів України

Результати після 15 травня :)
Всім удачі!!!!



10 коментарів:

  1. Солоденька цукерочка))) Вітаю з днем народження, бажаю море натхнення, любові, багато вільного часу для творчості, здорових та чемних діток, люблючого чоловіка.

    ВідповістиВидалити
  2. Буду першою))) Ну, дуже солодке пригощання!
    Ще разочок вітаю тебе з Днем варення і Новим роком))) Найкращі побажання, талану у всьому, гараздів мішок та сонячних посмішок!

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю з днем народження)) Кохання та натхнення в кожен день))) Дякую за можливість, ну дууууже корисна цукерочка))))

    ВідповістиВидалити
  4. Приєднуюсь до всіх привітань і гарних побажань.
    У житті залишатись такою ж життєрадісною, красивою і щасливою, а у скрапі - досягати нових вершин, завжди вчитись новому і нас надихати.
    Цьом-цьом!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Мої щирі привітання з днем народження!!! Всього самого найкращого!!)
    Дякую за цукерочку)

    ВідповістиВидалити
  6. Женя,вітаю!Бажаю тобі бути завжди життєрадісною,захопленою творчістю.А також здоров'я та простого жіночого щастя!

    ВідповістиВидалити
  7. Присоединяюсь к поздравлениям! Всего чего пожелали девочки выше но в 100-кратном объеме!:)
    Спасибо за шанс!

    ВідповістиВидалити
  8. Вітаю! !!! І в мене день народження 25 березня)))))

    ВідповістиВидалити
  9. З днем народження! Здоров"я та здійснення мрій!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити