понеділок, 3 жовтня 2016 р.

Початок щасливого дня

                                                                        Всім привіт!

    Сьогодні я покажу роботу, яку робила для блогу   Штампи з любов'ю   в якості запрошеного дизайнера.  А що зігріваюче приходить вам на думку? В мене ідея була така:  ( я страшенна соня, мені важко зранку вставати, звичайно ,бадьорить мене міцнюща кава... але чи зігріває?) я прокидаюсь, на автопілоті накидаю теплий м*який халат і ще з напівзаплющеними очима плентаюсь на кухню, ставлю чайник, дістаю каву, плетусь до холодильника, щоб взяти молоко...а там..висить таке чудо, де чоловіковою рукою написано : " Кохана, я тебе дуже люблю!. ( Зазвичай, чоловік встає раніше за мене :)) А може інші теплі слова чи приємності, а може син написав, що я найкраща мама у світі... Гріє? Але можу і я написати звечора послання для чоловіка ( і бажано не банальне  - молоко, хліб, масло)
   


 В роботі використала тканинку від Тільди, купу мереживка, гіпсову рамочку, квіти, штампи , тичинки, навіть гудзик







завдання


ягоди надихають... а в мене чорничні

кружево




Дякую, що завітали
 

8 коментарів:

  1. Интересная работа! Цветовая гамма такая приятная и композиция замечательная! Только я не совсем поняла - это магнит на холодильник?или панно? В любом случае спасибо за ваше творчество от блога Keep Memories!

    ВідповістиВидалити
  2. Женечка, красиво и очень женственно! спасибо от блога Фабрика 212!

    ВідповістиВидалити
  3. Я теж люблю створювати такі магніти! Ваш вийшов дуже затишним і багатодетальним! І палітра кольорів дуже ніжна! Чудовий магніт! А теплі слова, написані люблячою рукою зігріють навіть в дуже холодну погоду.

    ВідповістиВидалити
  4. Как нежно и аппетитно! Спасибо что творите вместе с блогом "Скрапля"!
    и Подскажите, на 4 фотографии розовое длинное это что, бисер?! Интересно просто

    ВідповістиВидалити
  5. Так зефирненько, люблю такое в последнее время :)
    Спасибо от блога "Храни воспоминания"!

    ВідповістиВидалити
  6. Чудесная работа. Спасибо от блога "Храни воспоминания"!

    ВідповістиВидалити